Warunki zakupu

Dokonując zakupu licencji oprogramowania GetSoft musisz zaakceptować warunki licencji.

Po zakupie i instalacji skryptu należy pamiętać o umieszczeniu pliku licencji w katalogu głównym domeny, pod którą będzie funkcjonować oprogramowanie. Jego obecność na serwerze jest niezbędna do legalnego użytkowania kopii oprogramowania.

W przypadku posiadania licencji na więcej niż jedną sztukę kopii, należy pod każdą domeną umieścić plik licencji upoważniający do użytkowania określonej liczby kopii. Pliki licencji dostarczane są do każdej kopii oprogramowania.

Zobacz treść licencji

Licencja oprogramowania GetSoft

Płatności za zakupione skrypty należy dokonać poprzez serwis dotpay- bezpieczne płatności elektroniczne.

Po dokonaniu płatności prosimy o wysłanie wiadomości na adres kontakt@getsoft.pl z danymi do faktury i informacją o dokonanym zakupie (prosimy o podanie danych wcześniej zdefiniowanych przy płatności w celu odnalezienia płatności). Po otrzymaniu wiadomość na podany adres email zostaną wysłane pliki oprogramowania wraz z licencją oraz dodatkowymi plikami określonymi w opisie skryptu. Zostanie również przesłana faktura VAT.

Support – pomoc techniczna

Pomoc techniczna, instalacje, rozbudowa i przebudowa skryptów są dodatkowo płatne. Do Państwa dyspozycji pozostają nasi programiści, którzy postarają się pomóc jeśli pojawią się problemy techniczne. Konsultacje techniczne (możliwości skryptów, modyfikacje, możliwa rozbudowa) są bezpłatne.

Rozbudowa serwisów oraz dodatkowe funkcjonalności wyceniane są indywidualnie.

Zwroty i reklamacje

Oprogramowanie GetSoft jako produkt elektroniczny nie podlega zwrotom. Wszelkie reklamacje dotyczące oprogramowania zgodne z warunkami licencji należy przesłać na adres kontakt@getsoft.pl. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni.

Polityka Prywatności

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności – kliknij!